A Made for Fashion együtt dolgozik a vezető divattervezőkkel, sminkmesterekkel és őszintén beszélgetnek a kreativitásról, kollaborációkról és a kifutókról.
Cozette McCreery és Sid Bryan alapította a Siblinget 2008-ban, és ők váltak a punk téma lázadó képviselőivé. A 2017 ősz/tél sem más - sőt van egy igazi punk a csapatban, Judy Blame stylist. Blame alkotta a 80-as években Neneh Cherry ruháját, dolgozott Louis Vuittonnal és Comme des Garçons-al egyedi kiegészítőkön. Régóta barátok McCreeryvel és Bryannal, ez volt az első alkalom, hogy együtt dolgoztak vele, mint stylist a Princess Di, Lee Scratch Perry és Antoni Gaudi inspirálta kollekción.
Egy ilyen eklektikus mixnél a smink megköveteli a profizmust - Sharon Dowsett itt jött a képbe, aki több, mint 25 éve sminkmester és alkotásai megjelentek a Vogue, Harper’s Bazaar, i-D és a The Face magazinok oldalán. Dowsett és Blame is régi barátok, ezzel álomcsapattá téve a" négyes bandát". Beszélnek a stílusról, szépségről és a narancssárga rúzs fontosságáról.
McCreery: Gaudi, Princess Di és Lee Scratch Perry nevei ismerősen csengenek számunkra, másoknak nem biztos, hogy jelentéssel bírnak! A kollekció kiindulópontja a barcelonai Güell Parkban levő csempék.
Bryan: A mozaikokban a színek különbözősége, a textúra és a törött grafikák jelennek meg. Azonnali inspiráció volt. Textil és divat szempontjából ez egy 'wow' érzés. Ekkor történnek az érdekes dolgok: amikor az ötletek, minták, a mentalitás és a hozzáállás találkozik.
"Imádjuk az olyan embereket, mint Bananarama, The Slits, Grace Jones és Siouxsie Sioux. Csendesek, de van véleményük." – Cozette McCreery, Sibling
McCreery: Judy hozta be a Lee Scratch Perry részt, mert úgy láttam, hogy a minták egy hullámhosszon vannak. 18 vagy 19 éves korom óta ismerem Judyt. Szerintem néha jobban ismeri a márkát, mint mi, olyan, mint egy harmadik szem! Ő is a baráti család része. Másrészről olyannal szeretett volna dolgozni, akivel kapcsolatban volt, és ez Sharon.
Blame: Utálok belegondolni, hogy Sharon és én mióta dolgozunk együtt….(viccel) Amikor először találkoztunk, az i-D magazinnak csináltunk fotókat – elképesztően ideges volt, mert velem dolgozott. Nem tudom miért. Minden barna és rozsda színű volt. Minden lányra más színű rúzst tett, és ez volt az egyik dolog, ami összehozta a történetet. Azóta arra gondolok, hogy "hát, ő rendben van."
Dowsett: Judy mindig jó irányba terel minket, szóban és látványban is. Cozette és Sid társaságában végigvettük a kollekciót, azt mondta, hogy a ruhák punkosak és sikkesek és mutatott egy képet, amin együtt dolgoztunk a 80-as években Thierry Muglerrel.
Blame: Sharonnak nagyon jó a hangerőszabályozója - szükség van ilyen típusú sminkmesterre a műsorhoz és nekem, mert néhány influenszer nagyon különböző volt - a smink egy remek módja annak, hogy összehozzuk az embereket. Piros és kék a két legfontosabb szín a kollekcióban - ez volt az alap Sharon számára.
Dowsett: Rengeteg piros és kék kombinációval kísérleteztünk, de a piros egy kicsit erős volt a szemhéjon. A narancssárga barátságosabb és jobban visszaadja Gaudi mozaikjait, ami a tervezőt inspirálta. A grafikus tusvonalat választottuk, ami az üzletet jelképezi, egy kevés fehér ceruzával. Néhány lány piros és narancssárga színkombinációt hordott; mások tengerkék és kék színeket viseltek. A férfiak egyszerűen kékes szempillaspirált hordtak, átfésült szemöldökkel, kevés korrektorral és hidratálóval.
McCreery: Imádjuk az olyan embereket, mint Bananarama, The Slits, Grace Jones és Siouxsie Sioux. Csendesek, de van véleményük. Férfiaknál Bruce Weber, a 90-es évekbeli Versace reklám mindent elmond. A srácoknak jól kell kinézniük…egy kis bőrcsillogás sosem árt.
Dowsett: Az ajkak matt vörösek, vagy fényes sötétkékek voltak. Dominic, a MAC senior sminkmestere (aki több szezonon keresztül is együtt dolgozott a Sibling márkával), óvatosan bánt a kék színek keverésével és egy kis lilát is feltett, amikor Judy úgy gondolta, hogy egy kicsit zöldnek tűnik a smink a próbán. Ez a legcsodálatosabb a M.A.C sminktermékekben - egyedivé teheted! Narancssárgát vittem fel az ajkakra, mert szerettem volna a klasszikus vonalat megjeleníteni és eszembe jutott, amikor egyszer Helmut Newton azt mondta a Vouge szerkesztői megbeszélésen, hogy: "Szeretem a narancs ajkakat drágám..."